İstanbullu Gelin 87. Bölüm (Final) - Aşkını Yaşayarak Yazanlara

Related News

Add comment

The author will be very pleased to hear feedback about your news.

reload, if the code cannot be seen

Comments 0

Mary Zamora
Mary Zamora 23 June 2019 06:41
Deben poner toda la novela eternamente en español por favor gracias
bebek yüzlü
bebek yüzlü 19 June 2019 14:51
Yaa burada diyor işte olen ölür kalan saglar buzimdir.hayT devam ediyor diyorlar.insandan insana değişir ama.final cok basit oldu yakistiramadim.nevardi olmeden mutlu bitseydi garipte.esma hanimda.
Betty O
Betty O 11 June 2019 17:33
Turkish writers producers and directors please can you make another series or novels this coming season.But we want only Asli Enver, Oscan Deniz and Epik Bilgin to be the principal characters of the story.They are so professional and they are very good together..
mehriban seyfullazade
mehriban seyfullazade 8 June 2019 10:54
Emir nerde yaa
Yasemin Olkum
Yasemin Olkum 6 June 2019 23:59
ben bu dizide esma sultanı sevdim dilarayı sevdim fikreti sevdim ipeği sevdim ademi bile anladım sevdim ama farukla süreyyayı sevemedim anlamadım ikiside tencere kapak gibi kibirli bencil ve ukalaydılar küstahlıkları da cabası. herkese yardım etmek istemeleri başkalarının hayatları için kararlar almaları benim gözümde samimiyetsiz görünüyordu. yardım etmek istemeleri elbette hoş ama kendilerine dokunan olaylarda bencilken başkalarının ilişkilerinde söz hakkı sahibi olmaları yadırgamaları benim hoş görebileceğim türden değildi. Tabiki bu son cümlem adem dilara evliliği ile ilgiliydi kaldıki burada dilarayı da anlamam mümkün olmadı. sonuçta bu adam senin eşin ve sen bu hesaplaşmanın olduğunu bile bile kaldın onla.Yaptıklarını sindirsin demiyorum elbet ama bu gerçekten kendi sildiği için gitmeliydi süreyyanın ailesi için değil.ademden çocuğunu saklayıp aynı travmayı tekrar yaşamasına kendisiyle yüzleşmesine yaralarının kanamasına sebeb olmuş sonra adem başka bir kadına aşık oldu diye koruduğun aileyi suçlar duruma geldin kim dedi dilara sana bizimle gel ademi terk et diye kaldıki aşkın bitmediyse söyleseler bile kalmalıydın senin asıl ailen ademdi çünkü savaşmadın sen cepheyi terk ettin kimse dilarayı haklı görmemi sağlayamaz ama onuda sevdim gerçekti en azından. ama süreyya iyilik meleği süreyya yalansın sahtesin ben merkezlisin sen sana yapılmamış geçmişten gelene bile razı olamamışken başkalarının yaşadıklarını yadırgayıp kararlar verdin seni sevemedim kusura bakma. Bu dizinin asıl çifti fikret ipekti bv-ence daha yalansız daha hayattan.
Ferhad Sadlqov
Ferhad Sadlqov 6 June 2019 19:25
Esma sultanın 4 oğlu dəfn mərasimində iştirak etməməsi çök kötü
Alicia Subi
Alicia Subi 6 June 2019 06:44
Ya los extraño, como los voy a extrañar, como va a pasar mi dia, sin ver a mi hermoso Faruk- Ozcan ya no escuchare su tan sonora risa, su sonrisa que nos cautiva a todas, el sonido de su voz inconfundible, es una sumatoria de cosas , que nada ni nadie, va a poder reemplazar. Nos vemos por ahi. besos. en tus ojos hermoso Ozcan
bilgi ww
bilgi ww 4 June 2019 00:14
Ben oyuncuları seviyorum ama nurgül çok itici geliyo
Melek Dundar
Melek Dundar 3 June 2019 18:07
Ya herkes Nurgül ablanın yaşlanmasını konuşmus ya da yazmış Nurgül zaten yaşlıydi 7 yıl icerisindede saçı falan beyazlamis :|
suskun vari
suskun vari 3 June 2019 13:41
Neden sadece nurgül abla sofraya onlarla beraber oturuyo 7 senede nurgül abla olmus 70 yasinda hic bekledigim gibi bir final olmadı
monica maldonado
monica maldonado 3 June 2019 04:34
Que bueno que sureya no murio y que todos quedaron como una gran familia contentos y que suraya cumplio su sueño de cantar y Ipek y sureya quedaron como verdaderas hermanas contentisima con el final
Mara Odzakovic
Mara Odzakovic 2 June 2019 22:46
Sa prevodom
Deniz Karacakale
Deniz Karacakale 2 June 2019 22:23
Esma Sultan 💕 garip bey sizi çok özleyeceğizson bölüme kadar herşey çok güzeldi emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler 😍💕💕
Gulnar Qulizade
Gulnar Qulizade 2 June 2019 20:03
Fikret neden qarip olmus
Antzar mhmad Antzar mhmad
Antzar mhmad Antzar mhmad 2 June 2019 19:31
الله يخليكم موسم رابع والله احب هذا المسلسل هوائ
arya aslan
arya aslan 2 June 2019 18:30
İkizlerin adları ne ?
Terlan Mamedov
Terlan Mamedov 2 June 2019 15:50
Osman impotentmi, kadinlar bunu tərk edir, awkini bildirir, falan, ardı yok... Ssenaristin bu Osmana antipatisi var...
ÌLKNUR ESEN
ÌLKNUR ESEN 2 June 2019 15:13
ISTANBULLU GELIN SENI AMA COK OZLUYECEGIZ BIZE COK SEY OGRETIN SEN KESKE HIC BITMESEYDIN EMEGI GECEN BUTUN HERKESE TESSEKUR EDERIZ♥♥♥♥♥♥
Xeyale Abdullayeva
Xeyale Abdullayeva 2 June 2019 14:26
Keske hec bitmeseydi.severek izleyirdimmm
Zerensu Kaya
Zerensu Kaya 2 June 2019 14:22
04:40 abi bu müzik başlıyo ya, benim de hayata dair ümidim yeşeriyo
zinnura zinni
zinnura zinni 2 June 2019 12:21
Keşke Osmanda Anastasyayla evlenmiş olsaydıde çocuklarıda olsaydi . Hak etmiyor yalnizlığı.
Sayyora Narimanovna
Sayyora Narimanovna 2 June 2019 11:54
Merhabalar ben bu final bölümünü izleyemedim tekrar ne zaman olacak tşk ler
S Seferli
S Seferli 2 June 2019 09:51
osmanın sevgilisi nerde yas keske onun fa murivetini goreydik😬
Sıla
Sıla 2 June 2019 00:27
Dizinin her bölümüne methiyeler düzen ben, final bölümü hakkında bir iki cümle dışında söyleyecek güzel bir cümle bulamıyorum. Çok yüzeysel, vakit öldürmeli sahnesi bol, oyunculuklari kötü olan bir final izledik. Olmasaydı sonumuz böyle... "nasıl başlarsa başlasın , hep sonunu hatırlarsın" bu diziye yakışan bir final değildi, giden vaktime acıdım.
Özlem Özer
Özlem Özer 1 June 2019 23:13
. 😥😢😢❤️
Dilek Ergezer
Dilek Ergezer 1 June 2019 22:57
Anastasyalya odman niye olmadı ki yaa 😯
Hazal Nur
Hazal Nur 1 June 2019 22:34
O uzun ihtişamlı masa gitmiş. Yuvarlak, samimi masa gelmiş.
anar abdullayev
anar abdullayev 1 June 2019 22:01
Bence iyi bir finaldi çok az dizide böylə kac yıl keçmiş diye gösteriliyor en azından Esmadan sonrakı hayatlarının nasıl olduğunu gorduk
Abcc Abccc
Abcc Abccc 1 June 2019 21:59
Su osmaninda doru durust bi sevdiyi olmadi ya herkes gidermi
זארה חייאייב כהן
זארה חייאייב כהן 1 June 2019 20:45
Кагда переведети на русский язык 80 81 82 83 84 серию пожалуйста
Dilara
Dilara 1 June 2019 20:31
Nurgül'un sondaki hareketi. Beni bitirdi.
Yağmur Eda Beyazkuş
Yağmur Eda Beyazkuş 1 June 2019 20:18
Fikret gözlük takinca aynı Garip e benzemiş
Isıl Canlı
Isıl Canlı 1 June 2019 19:58
Cok guzel bir diziydi emegi gecen herkese sonsuz tesekkur
Reyhan Refiyeva
Reyhan Refiyeva 1 June 2019 19:58
Nəhayət süreya esmanın yerin tuta bildi
Maria Xamo
Maria Xamo 1 June 2019 19:33
No veo la novia de Osman en el final,¿?¿?¿?
Serpil Kaya
Serpil Kaya 1 June 2019 19:32
Aşkı memnu bile sizden çok güzel final yapmıştı bu ne böyle çoluk çocuk hepsi masal dünyası gibi
Ayka Axmedli
Ayka Axmedli 1 June 2019 18:54
Bi tek Osman tek kaldi sevgilini ne yaptilar
sv tell
sv tell 1 June 2019 17:40
Nurgül ablanı çox qocaltdılar,ama eşi Mustafa abi onnan cavan görsənir
Hasan Oktan
Hasan Oktan 1 June 2019 17:29
Gercek ayakta hic birsey boyle guzel degil malesef
B.B B.
B.B B. 1 June 2019 17:18
Hayirsiz murat insan anasinin cenazesine gelir
Melike
Melike 1 June 2019 17:15
Esmanın ölümünden sonra ki sahneler finale hiç yakışmadı sanki aylardır belli olan bir final bölümü değilde son anda karar verilmiş de final yapmış gibiydi. Dizinin en derin karekterlerinden Osman'ın hikâyesi de böyle yarım bırakılmamalıydı
derin denız
derin denız 1 June 2019 17:10
hayatimda izlediğim en kötü final lostun finaliydi. şimdi bu ilk siraya oturdu.
Togrul Qafarov
Togrul Qafarov 1 June 2019 16:18
Cok sevimlisiniz yaaaa
Togrul Qafarov
Togrul Qafarov 1 June 2019 16:17
Hic bisey deyismemis Boyle oldukdaa Esma her defa burda olacak ruhu burda olacak ama kendisi kalbimizde olacakk (hep boyle olsun)
Alim Bagirov
Alim Bagirov 1 June 2019 16:12
Ah Esma sultan ölenle ölünmüyor isde gorduyun gibi. Bu kadar insan icinde bir trk Nirgul abla kocadi
Yusuf Yusuf
Yusuf Yusuf 1 June 2019 16:02
O fotoğraflar için de hiç babaları yok hep garip var anneyi unutamıyorlar ama babalarını çoktan unutmuşlar
Refika Yikin
Refika Yikin 1 June 2019 15:15
Nazif kızının adını esma koymuş kendi oğullarından biri esma koyması gerekirken🤔
Мистер Жан
Мистер Жан 1 June 2019 15:09
Ya bizde niye 7 yil icinde kimse imza veren unlu bir yazar ya da unlu sarkici oluvermiyoruz..ya da cocuklarimiz neden konser falan vermiyor....
Selin Yalın22
Selin Yalın22 1 June 2019 14:41
Naziflerin ikizleri 4-5 yaşında duruyorlar nasıl 7 yıl sonraya gidiliyor saçma bir final oldu bence 😒😒
HK LOLÎ
HK LOLÎ 1 June 2019 13:50
Nazif hani ölmüştü ya